یار آفتاب

کمتر از ذره نه ای پست مشو، مهر بورز

یار آفتاب

کمتر از ذره نه ای پست مشو، مهر بورز

نوروز مبارک.

امروز دوم فروردین 1393، بیست و یکم مارس 2013 هست.
بعد از سال ها، عید امسال کنار بابا و مامان و همسر و برادر هستم، اما از خواهرم دورم. این همه سال اونایی که دلشون با من و تنهایی های من بود برام دعا کردن که سال بعد کنار خانواده باشم. دعاهاشون همیشه مستجاب باشه الهی. قدرشون رو می دونم و جای خالیشون رو حس می کنم. 

قبل از اومدن وقتی تصمیم گرفتم که تا آخر سال 92 مرخصی بدون حقوق بگیرم و اینجا رو بررسی کنم، بعد کار ایرانم رو کنار بگذارم، همه گفتن تصمیم عاقلانه ای هست. راستش اینجا رو می خواستم اما نه به هر قیمتی. داشتن یک کار خوب با درآمد قابل قبول و خوب، حداقل انتظاری بود که از اینجا داشتم که خوشبختانه و با تلاش های مامانم برآورده شد. اون زمان می دونستم در واقع دارم این تصمیم موندن و برگشتن رو به چند ماه دیگه موکول می کنم. تصمیم سختی بود. دلِ دل کندن از کار اونجا و اعتباری رو که این سال ها کسب کردم نداشتم. از طرفی فکر نمی کنم بعد از این همه انتظار، از این شاخه به اون شاخه پریدن کار درستی باشه. تصمیم گرفتم بمونم و از کار ایرانم استعفا بدم. حس می کنم در آستانۀ یک تحول بزرگ هستم. 

بیرون دوباره بیست درجه زیر صفر هست اما آفتابی که توی اتاق افتاده گرمه. گلدون ها رو آب میدم، هر لحظه خدا رو شکر می کنم و یک سال دیگه رو با آرزوی سلامتی و آرامش و عشق شروع  

می کنم. 

نظرات 10 + ارسال نظر
فروردین چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 14:02 http://ashteroh.mihanblog.com/

دور ِهم جمع شدن توی اون محیط ِکم‌آشنا فک کنم براتون خیلی ارزش داشته باشه نه؟

هیچ‌کس جواب ِسوالتونو نداده دقت کردین؟!

سلام.
بیشتر اوقات بله. ولی نه همیشه. راستش به دوری عادت کرده بودم.
من بله دقت کرده بودم ولی دقت نظر شما برام جالب بود. ممنونم.
شاید هم این از اون مواردی هست که سکوت خودش جوابه؟!

فروردین جمعه 23 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:40 http://ashteroh.mihanblog.com/

هر چا هستین،شاد باشین :)

خیلی ممنون.

سعیده دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:26

کوشی پس؟دلمون پکید مادر.

سعیده جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:11

سلام عزیزم.بنویس مادر. :)

سلام مادر. به روی چشم. خیلی گرفتارم بانو .

مترجم دردها پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:21 http://fenap.blogsky.com/

سلام بر یار آفتاب.

بنویس خواهر،کمرنگی ات را تابمان نیست

سلام محمدرضای عزیز.
لطف داری. به روی چشم.

فرزانه چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 21:09 http://www.fparsay.blogsky.com

سلام
امیدوارم هر تصمیمی که بگیری نتیجه اش بتواند رضایتت را جلب کند با آرزوی موفقیت

سلام فرزانه عزیز.
ممنونم. فعلا که دارم روزها رو دو تا یکی می گذرونم. رضایت رو فقط آینده معلوم می کنه. ولی حال ...

ققنوس چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:03 http://qoqnooos.blogfa.com/

سلام لیلی جان
سال نو مبارک
امیدوارم روزهای خوب و تغییرات عالی پیش روت باشه

سلام ققنوس عزیز. ممنونم خانم برای شما هم مبارک باشه.

میله بدون پرچم پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:29

سلام بر یار آفتاب
امیدوارم سال های سال به خوبی شروع کنی ...سال نو مبارک.

سلام بر حسین خان کتاب خوان.
از امید خوبتون ممنونم. همراه با شما.

جوجه رنگی سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:36

تو از اون آدمایی که آفریدنت مال تصمیمهای سخت.مال فکر کردن وسبک سنگین کردن زیاد.آی غبطه می خورم بهت.من به دریا میزنم بیفکر.همیشه دلم می خواست مثل تو باشم.امسال خیلی دلم میخواست یه تبریک درست وحسابی برای عیدبهت بگم.نشد.سال نو ات مبارک گل بانو.شاد باشی در کنار عزیزانت. :)

سلام جوجه جونم. نه بابا خیلی طول می کشه که تصمیم بگیرم و تردید هیچ وقت دست از سرم بر نمی داره. شایدم من دست از سر اون بر نمی دارم! همیشه مرغ همسایه غازه دیگه. من دلم می خواست به خصوص این عید جای تو بودم. عروسی و آفتاب شیراز. به هر حال ممنون از لطفی که همیشه به من داری. هر روزت عید و شادی الهی.

رها شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 19:23 http://freevar1.persianblog.ir

من که حتی اگه کارم اعتبار ایران رو نداشته باشه یک روزم فکر نمیکنم برگردم! به نظرم کار درستی کردی
در ضمن عیدت مبارک

ممنونم رها. عید تو هم مبارک. شاید من هم که به اندازه تو موندم نظرم عوض شد. کی از فردا خبر داره؟ با یه خانم ایرانی صحبت می کردم؛ گفت بار اول که اومده دو ماه مونده بعد برگشته ایران. دیده اونجا رو هم نمی تونه تحمل کنه. دوباره اومده کانادا و حالا ده ساله نرفته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد