یار آفتاب

کمتر از ذره نه ای پست مشو، مهر بورز

یار آفتاب

کمتر از ذره نه ای پست مشو، مهر بورز

سلام مجدد

عزیزکم اینجایی که می بینی جایی یه، یا چیزی یه به اسم وبلاگ. وبلاگ منه. گاهی که دلم محرمی می خواد که باهاش درددل کنم میام اینجا. می پرسی محرم چیه؟ و چرا اینجا؟ شاید هم نپرسی، ولی من دوست دارم از اون بچه ها باشی که بپرسی. این قدر بپرسی که منو خسته کنی. حتی اگه من جوابی برای همه سوالات نداشته باشم. و اما محرم، و چرا اینجا: چون بعضی دوست ها هستن که حتی اگه همدیگه رو ندیده باشن، یا فقط یکی دوبار دیده باشن، همدیگه رو می شناسن، حرف هم رو می فهمن، دغدغه های مشترک دارن. اینجا رو اون دوستا می خونن. 

البته خیلی وقتا دوست دارم بیام و بنویسم. مثل این شش ماه گذشته که خودت دیدی چقدر ناراحت بودم و سعی می کردم خوددار باشم و حفظ ظاهر کنم و بی خیال باشم، ولی هنوز برای خونه مون اینترنت نگرفته بودیم و هیچ وقت هم تنها نبودیم.  

 

 الان دو هفته است که اینترنت داریم و مهمونامونم سه هفته است که رفتن و من می تونم بیام بشینم در حالی که با هم آهنگ گوش می دیدیم و شیر می خوریم، بنویسم. الان دیگه از تکونایی که می خوری می دونم که موسیقی کلاسیک به خصوص ویولن خیلی دوست داری، بابا هم همینطوره. شاید برای تو دوباره ویولن زدن رو شروع کنه. نظرت چیه؟ صبر می کنیم ببینیم! خودت حتما توی این پنج ماه یاد گرفتی که صبور بودن خیلی توی زندگی مهمه و آدم همیشه اون چیزایی رو که می خواد در اون زمانی که می خواد به دست نمی یاره. یادته اولش قلبت 185 بار در دقیقه می زد؟ راستش منو می ترسوندی! الآن دیگه کمتر عجله داری؛ به اندازۀ 140 بار در دقیقه! و صبور تر هم می شی. این روال زندگی یه. یاد می گیری.  

  

نظرات 7 + ارسال نظر
سعیده سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:16

کاش منم صبورمی بودم.کفم برید اومدم دیدم که نوشتی و من چقدر دیر دارم می بینمش.راستش ناامید شده بودم از دوباره نوشتن ات.برای همین میگم کاش منم صبورمی شدم.خیلی خیلی خیلی خوشحالم که دوباره می نویسی. :)

فرزانه دوشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:24 http://www.befar.blogsky.com

سلام
عاشق این کلمه هام
عاشق این تجربه های زنانه از زندگی ام

می بینی ؟ این تویی که زندگی می آفرینی ... زندگی کن و بنویس
بیشتر بنویس از این زندگی

سلام بر فرزانه خانم عزیز.
لطف دارین. بهتون نگفته بودم که بچه داشتن شما در از بین بردن تردیدهام تاثیر داشت ....

الهه چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:09

به به تبریک می گم بسیار زیاد. هم به نی نی که مامان خوبی گیرش اومده، هم به شما
خیلی شاد شدم متنتو خوندم، اشک تو چشام جم شده
حس فوق العاده عالیی رو داری تجربه می کنی

به به سلام الهه چان.
لطف داری خانم. آره مجموعه ای از حس های عجیب هست.
به محمدرضا خان سلام منو برسون.

رها چهارشنبه 24 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:53 http://freevar1.persianblog.ir

راستش خیلی خوب میشه اگه بتونی از حسهای دوران بارداری بیشتر بنویسی.

رها جان فکر نمی کردم برات جالب باشه، ولی باشه حتما.

نگارنده جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:27 http://30youngwoman.blogsky.com

هر وقت یادت به دلم چنگ می زنه
می آم بخونمت و میبینم که ...
یه اتفاق شکه کننده

خوشحالم از حالت و تجربه ای که داری

دلم می خواد گریه کنم... کاش یه روزی منو بشناسه به اسم خاله .. دلم می خواد گریه کنم

سلام عزیز جان. خیلی به یادتم.
ظرف این یک سال مواردی رو تجربه کردیم که همه طی 6 سال تجربه می کنن. استرس زیادی همراهش بود و هست. ولی در مجموع خوبم. ممنونم از حست. معلومه که خاله اش هستی، محرم منی آخه.
هر وقت دوست داشتی بهم زنگ بزن. من شنبه ها و یکشنبه ها آزادم. خیلی مواظب خودت باش.

رها دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 14:56 http://freevar1.persianblog.ir

آخی نی نییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دار شدی. مبارکه.بیشتر بیا پس

آره رها جان ممنون. حتما. الان دیگه بیشتر به خواسته های خودم اولویت میدم

نرگس دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:34

سلام خانم خانما
بعد از مدتها اومدم به وبلاگت سر زدم و در خوشحالی دیدم که به تاریخ ما یک روز پیش پست جدید گذاشتی.
لذت ببر از همصحبتی با دختر کوچولوت. الان دو تا قلب در وچودت می تپه، از اون اوقات خاصه که باید قدرش رو بدونی. دو برابر مهربون تری و با احساس تر.
آروم باش که آرامش سزاوارته.
خیلی مراقب خودت باش

سلام خاتون زیبا
ممنون که با وجود تاخیرای من هنوز سر می زنی
بار اولی که تکونش رو حس کردم دقیقا ضربان قلبش بود؛ اول از خودم پرسیدم چرا ضربانم این همه شدید و تنده و چرا سمت راست شکم؟! بعد یک دفعه با خودم گفتم نه این قلب تو نیست که! قلب بچه است! خیلی حس خاصی بود. شاید فراموش نشدنی.
ممنونم عزیزم. چشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد