یار آفتاب

کمتر از ذره نه ای پست مشو، مهر بورز

یار آفتاب

کمتر از ذره نه ای پست مشو، مهر بورز

تولدم مبارک!

امروز تولد رسمی و شناسنامه ایم بود. یادش به خیر ایران که بودم مدتی با مدیری کار می کردم که هر ماه در جلسه ماهانه، به متولدین همان ماه کتاب یا سی دی موسیقی هدیه می داد. شهریور که می شد تعداد هدیه هایی که منشی اش به جلسه می آورد از هر ماه بیشتر بود. چند وقت پیش دوستی در ف. ب. نوشته بود "چقدر سخته که بخوای به این کانادایی ها حالی کنی که تولدهای سپتامبر تولد واقعیت نیست و تولد واقعی در اکتبر یا نوامبر هست." 

 ما متولدین دهه شصت، در تابستان "فاتح می شویم و خودمان را به ثبت میرسانیم" و تولدهای واقعی مان را در پاییزها و زمستان ها جشن می گیریم. و با این همه، هنوز خوشبختیم که می دانیم فصل ها را معنایی است.  

امروز هوا دوباره گرم شد؛ 16 درجه. حس کردم دوباره زنده شدم.  

فعلا مدام در حال غافلگیر شدن هستم.

نظرات 9 + ارسال نظر
الهه یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:25

اااا من چرا تو ف.ب. شما رو اد ندارم آخه؟!!!

الهه جان خیلی دیر به دیر بهش سر می زنم. همین جا بهتره .

سیاوش رضازاده یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 http://siavashrezazadeh.blogfa.com

دوست من
با سلام و احترام ،
قبل از هر چیز تولدتان مبارک !
و دیگر آن که : نیک بخت باشید و از زندگی ، بهره ها ببرید !
وبلاگ : " در انتظار بهار " .

سلام جناب رضا زاده. از لطفتون ممنونم.

تنهایی شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:28

سلام

تولدتون مبارک پس !

سلام بر جناب تنهایی.
از لطفتون ممنونم.
به یاد یک دوست قدیمی : ما نیز لبخند!

رها شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 14:27 http://freevar1.persianblog.ir

تولدت مبارک البته شناسنامه ای.. واقعا این معضلیه.. اینجا که همه چیز با سال تولدو روز تولد منا داره دیگه کاری میکنه که آدمها مجبور بشن تولد اصلیشون رو بیخیال بشن.

مرسی رها. انگار حسابی دردآشنایی؟

ققنوس جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 22:38

آره اسفند رو خیلی دوست دارم.
"ققنوس مادر"؟؟ چطور همچین حدسی زدین؟

فکر می کنم شما رو با دوست همنام دیگه ای اشتباه گرفتم. دقت نکردم که اسم وبلاگتون رو ننوشتین فکر کردم ایشون هستید.
اگر ناخواسته باعث ناراحتی شدم عذرخواهی می کنم.

جوجه رنگی جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 http://waveofocean.blogsky.com/

یکی از دلایلی که من اسم جوجه رنگی رو انتخاب کردم عشقم با گرمای مطبوع خورشید بود.تو هم که از خودمونی جوجه! گمونم یکی از دلایل علاقه مون به شیراز هم همینه.
گرم باشی همیشه.به این بازیها و غافلگیری ها هم عادت می کنی.توی وبلاگ "پیاده رو "می خوندم که بعضیها اونجا نون همین " هر روز یه دما " رو می خورن.

شیرازو میگن نازه واسه ی آفتاب جِنگش! عاشق شیرازم و آفتابش. آره جوجه!
ممنون بانو. برم ببینم تو پیاده رو چی می گذره . اینجا که کلا همه ی خیابونا پیاده رو ئه. از بس حق همیشه با عابره

جوجه رنگی جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 http://waveofocean.blogsky.com/

توی ف.ب دیدم میگه تولدت هست.گفتم عجب!حالا که نیست!
بعد نگو که تو تولد شهریورهم داری.
این تولدت مبارک ولی اصلیش باشه برای تولد اصلیت.

تو ف. ب. درستش کردم. ولی انگار نَوَفهمه!
ممنون گلو که تولد اصلیم یادته. مخلصیم.

ماهی پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:58 http://binoo.persianblog.ir

مدرسه که می‌رفتم از همه ی بچه های کلاس بزرگتر بودم چون نیمه دوم بودم، همه‌ی دوستای نیمه دومیم مثل تو ،
شناسنامه شون مال شهریور بود بهشون می‌گفتیم تولد الکی، اون موقع خیلی غصه می‌خوردم که چرا منم یه تولد الکی ندارم.
تولد الکی‌ت مبارک لیلی جان.
خدارو شکر که گرم شدی. هنوز زوده برای یخ زدن.

ممنون ماهی جان. عوضش تو یه تولد حقیقی داشتی که می ارزه به صد تا تولد الکی.
یخ زدن ... حس کسی رو دارم که یه فرصت دوباره برای تجربه هوا و آفتاب بهش داده شده. حال خوبی یه.

ققنوس پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:33

سلام. از وبلاگ ماهی اومدم اینجا...
دیدم تولدتون هست و به خودتون هم تبریک گفتید :)
خوب من هم تبریک می گم.
من از اون دهه شصتی هایی هستم که تو اسفند به دنیا اومدم و تو همون اسفند هم موندم!

سلام بر ققنوس مادر عزیز. خوش اومدین و از لطفتون ممنونم.
اسفند ماه قشنگی هست برای این که تولد آدم توش باشه.
رو به بهاره. پُره از امید. خوش به حالتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد